Politiikkaa käsittelevä blogi. SDP:stä, Keskustaan ja aina Vihreisiin asti ulottuvaa poliittista analyysiä.
Suomi on raakaa kulutussotaa käyvä valtio. Rahat menevät aseisiin! Veteraaneille vetoomus: luopukaa lihapullista ja siirtykää ruohon syöntiin. Rahat ovat loppu. Loput rahat menevät sitten tietokoneille.
Olen luopunut lihapullista, syön pelkkiä kasviksia.
Minäkin olen luopunut. Rahat menevät suoraan aseisiin.
Asiallista porukkaa liikenteessä. Nyt loppui mässäily. Kaikki rahat aseisiin!
Itse olen veteraani, ja olen luopunut lihapullista. Rahat menevät aseisiin.
Nyt on kyllä asiallista porukkaa liikeneessä. Päättäjien pitäisi ottaa veteraanien puheista vaarin ja ottaa kansalta turhat lihapullat pois ja laittaa ne aseisiin.
Ainut huumori tässä on väite että veteraanit saavat lihapullia. Kyllä ne lihapullat syödään jossain muualla.
Huumoriahan se on kun sanotaa, että veteraanit syövät lihapullia. Kyllähän Orpo on jo aikoja sitten ottanut lihapullat pois.
Olen luopunut lihapullista, syön pelkkiä kasviksia.
VastaaPoistaMinäkin olen luopunut. Rahat menevät suoraan aseisiin.
VastaaPoistaAsiallista porukkaa liikenteessä. Nyt loppui mässäily. Kaikki rahat aseisiin!
VastaaPoistaItse olen veteraani, ja olen luopunut lihapullista. Rahat menevät aseisiin.
VastaaPoistaNyt on kyllä asiallista porukkaa liikeneessä. Päättäjien pitäisi ottaa veteraanien puheista vaarin ja ottaa kansalta turhat lihapullat pois ja laittaa ne aseisiin.
VastaaPoistaAinut huumori tässä on väite että veteraanit saavat lihapullia. Kyllä ne lihapullat syödään jossain muualla.
VastaaPoistaHuumoriahan se on kun sanotaa, että veteraanit syövät lihapullia. Kyllähän Orpo on jo aikoja sitten ottanut lihapullat pois.
VastaaPoista