sunnuntai 27. marraskuuta 2022

Brand SERP

Internetti on tärkeä osa brändiä (Brand SERP). Internettiin kannattaa panostaa tänä päivänä. Kuluttajat sun muut etsivät nimenomaan tietoa Googlella ja silloin brändinäkyvyys verkossa tärkeää. Verkkosivujen pitää olla nykyaikana kunnossa, sille ei voi mitään.

Verkkonäkyvyyden kehittämisen tulee markkinointistrategiassa olla hyvin tärkeällä sijalla. Siihen kannattaa panostaa reippaasti ettei ainakaan liiketoiminta jää verkkonäkykyvyyden jalkoihin.

Näin se vaan on. 

What is a brand SERP?

The definition of a "Brand SERP" is exactly what you would think it is: The set of results that appear when someone searches for a brand on a search engine online. Or, to put it another way, it's what you see when you use a brand name as a keyword.

How will regularly spending a few minutes to Google yourself do anything for your digital marketing? To give our users the full rundown on all things "Brand SERP" we’ve partnered with Brand SERP expert Jason Barnard.

https://www.woorank.com/en/blog/what-are-brand-serps 

Brändin Googlaamisen iso ongelma tosin on se, että Googlen hakutulokset ovat joka käyttäjälle erilaiset. Googlen hakutulokset perustuvat aikaisempiin hakuihin eli oikeanlaisten tulosten saaminen Googlen haku käyttäytymisestä on vaikeaa ellei mahdotonta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti