Tälläkin ja muilla sivustoilla esiintyvät Hitler videot ovat parodioita, eikä ole tarkoitettu otettavan muuna kuin vitsinä sillä Adolf Hitler ei ollut mikään hyvä ihminen eikä hänen toimiaan tule pitää esikuvallisina millekään. Hitler oli hyväksikäytetty uhri, joka laitettiin hirvittävään rääkkiin. Häntä lääkittiin valtavasti erilaisilla kokeellisilla liemillä. Lisäksi hänen ympärillään oli hirvittävän pahoja ihmisiä, jotka hyväksikäyttivät Hitleriä hirvittävillä tavoilla tappaen kaiken hyvyyden Adolf Hitleristä (sen vähän mitä oli jäljellä).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti